היי, לאחרונה הוצאתי אזרחות פולנית. שאלתי היא האם כדאי להוציא את הדרכון מול העו"ד הפולני שעבדתי מולו, או שעדיף לעשות זאת באמצעות השגרירות כאן בארץ?
.png)
שלום בר,
הדרכון הפולני הוא ביומטרי ועל כן האופציה היחידה הקיימת היא לפנות לשגרירות פולין בישראל בעניין זה. איש מלבדם לא יוכל להנפיק לך דרכון כזה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לאוניד, אם האנשים המדוברים לא היו אזרחי לטביה ותושביה ביום 17.06.1940 כי אז לצערי לא קמה לך זכאות לאשרור אזרחות לטבית. תודה....
המשך תשובה