שלום. עליתי לישראל חצי שנה אחרי שאוקראינה הוכרזה כי עצמאית, יש פספורט ישן אוקראיני ותעודת הלידה שלי.האם אני עדיין אזרח אוקראיני? ואם לא האם אני יכול לקבל אזרחות אוקראינית בנוסף לישראלית?
.png)
שלום שגיא,
פורום זה אינו עוסק באזרחות אוקראינית. אוקראינה אינה חברה בעת הזאת באיחוד האירופי.
תרצה לברר את עניינך מול המחלקה הקונסולרית בשגרירות אוקראינה בישראל.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, יש דברים אחדים שניתן לעשות. נרצה לנהל שיחה לשם בירור מעמיק של עניינך. אתה מוזמן לפנות אלי לשם כך בייעוץ אישי. תודה ושבוע טוב....
המשך תשובה