הי אבא שלי עלה לארץ בשנת 1953 והוא יליד פולין, אין לו תעודת לידה פולנית אבל בטח ברשויות שם יהיה אפשר להוכיח את זה, כי הוא זוכר את שם בית החולים שבו נולד. בכל אופן האם אני זכאי לאזרחות פולנית?
.png)
שלום שמרי,
התשובה לשאלתך תלויה בשאלה היכן בפולין ומתי בדיוק נולד אביך. אציע לך ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ האישי לשם בירור מעמיק של זכאותך ולתקן לך כמה דברים ממה שרשמת, שהניסיון מלמד שאינם מדויקים.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, במקרה שלך, לאור הניסיון המצטבר, הלטבים יסרבו לאשרר את אזרחותך, קרוב לוודאי, בטענה שסבך וסבתך לא היו בלטביה ביום סיפוחה לברית המועצות 17.06.1940. מכאן שהתשובה לשאלתך מתייתרת. תודה....
המשך תשובה