אני יליד שנת 58 בריגה לטביה אמא שלי ילידת 1921 בלטביה האם אני זכאי לדרכון לטבי ולא צריך לוותר על אזרחות ישראלית כמו כן אנוכי בעל דרכון פולני האם אני צריך לוותר עליו אני דור חמישי לילידי לטביה בערך .
שלום,
מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות לטבית תוך שמירה על אזרחותך הישראלית.
לטביה מכירה בכפל אזרחות עם פולין כך שגם מכיוון זה אין כל בעיה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מתן, אם סבתך נולדה בקרקוב בשנת 1922 ועלתה ארצה אחרי המלחמה כי אז לכל הדעות במועד הקובע 19.01.1951 היא הייתה בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה, בהיותה אשה, היא איבדה את אזרחותה הפולנית באותו מועד,...
המשך תשובה