האם מי שנולד בבלארוס בשנות השלושים של המאה הקודמת , כאשר בלארוס בחלקה היתה שטח פולני, יכול לקבל אזרחות פולנית?
.png)
שלום מאי,
התשובה לשאלתך חיובית ברמת העיקרון, בתנאי שמקום הלידה של האדם היה בריבונית פולנית ובכפוף ליכולת ההוכחה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מוטי, מתיאורך עולה שאמך הייתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל ועל כן באותו מועד לכל המאוחר היא איבדה את את אזרחותה הפולנית בנסיבות אלה. אדם אינו יכול, כידוע, להעביר לצאצאיו את אשר הוא עצמו...
המשך תשובה