אנחנו בנים להורים שנולדו בפולין ב- 1919 ו-1921 בתחילת המלחמה הם ברחו לרוסיה, אמי המשיכה לטשקנט עלו ב1948 (אולי 1949) אחרי קום המדינה האם ניתן לפתוח בהליך קבלת אזרחות? האם שרותו הצבאי של אבי בצה"ל (אין לי פרטים) משפיע? תודה מראש
שלום,
ראשית חכמה יהא עליך להשיג את אישור צה"ל בעניין שירותו של אביך בו לפני 19.01.1951.
להדרכה נוספת תוכל לפנות אלי בייעוץ אישי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ערן, מאז שפולין נכנסה לתכנית הפטור מאשרות תייר לארה"ב ביום 11.11.2019, נושאי דרכון פולני צריכים להירשם דרך האינטרנט לקבלת ויזה אלקטרונית כמו רוב שאר אזרחי האיחוד, ואינם צריכים עוד להגיש בקשה ב...
המשך תשובה