אימי נולדה בלאונבורג שהייתה לפני מלחמת העולם השניה בגרמניה, כיום העירה שייכת לפולין ונקראת לבורג. רישום הלידה שלה נמצא בבית העיריה ויש לי עותק ממנו. האם יש אפשרות לקבל אזרחות פולנית? תודה
שלום יוסי,
בעצמך כתבת שהמקום בו נולדה אמך היה בזמן לידתה חלק מגרמניה.
בנסיבות אלה, ובהתחשב בכך שהמבחן הוא לא למי שייך המקום כעת אלא בשטח איזה ריבון היה ביום לידת האדם שמכוחו מבוקש אשרור האזרחות כעת, הרי בעניינך אין לדבר כלל על אזרחות פולנית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, ביחס לאמך הרי היות שביום 19.01.1951 הייתה בגירה ואזרחית ישראל היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית. ביחס לאביך הזכאות קיימת ויש לבדוק תחילה אם לא שירת בצה"ל עד אותו מועד. תודה....
המשך תשובה