סבא וסבתא של בעלי עלו מגרודנו לישראל ב 1934. האמא שלו נולדה בישראל. הסבא יליד 1905, כך שלמיטב ידיעתינו לא שירת בצבא. האמא עדיין בחיים- במידה שקיימת זכאות - האם ניתן לבקש אזרחות רק בשביל בעלי וההילדים ולדלג על בקשה עבור האמא שלו? מהצד השני של המשפחה - הסבא והסבתא עלו בשנות העשרים מלודז' כך שב51 הסבא היה מבוגר בשביל להתגייס לצהל - והאבא של בעלי נולד בישראל ב 1933. ולמיטב ידיעתינו אביו התגייס לצהל אחרי ינואר 51, האם בעלי זכאי באמצעות הצד הזה של המשפחה להוצאת אזרחות?
שלום,
פנייתך מפורטת מדי מכדי להשיב עליה בפורום.
אציע לך לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאיה, אם עזבתם את לטביה לאחר מאי 1990 הרי לא תוכלי להחזיק באזרחות לטבית וישראלית יחד ותיאלצי להמתין עד אשר לטביה תכיר בכפל אזרחות עם ישראל. תודה....
המשך תשובה