ילידת ארגנטינה. 1949. עליה לישראל -1959 יחד עם הורי. ברשותי דרכון ארגנטינאי (על שמי) + תז ארגנטינאית שהונפקה לפני העליה ארצה. ביקרתי בשגרירות ארגנטינה בהרצליה. נאמר לי שעלי לאמת את אזרחותי הארגנטינאית . הגשתי דרכונים של הורי ותעודות זהות שלהם.. הפקידה טענה שאין זה מספיק. אין בידינו תעודת לידה. מה עלי לעשות? האם עלי לנסוע לבואנוס איירס ? אולי אפשר לסדר את הענין מהארץ?תודה
.png)
שלום,
פנית אלי בייעוץ אישי ואשיב לך בנפרד מה ניתן לעשות.
תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אדם, המסמך האמור הוא רק אחד מתוך כמה מסמכים המהווים את תשתית הראיות הבסיסית הנדרשת להוכחת אזרחות פולנית. הרוצה לטעון לאזרחות כזו תוך שימוש בתעודת נישואין בלבד קונה סיכון גדול לדחיית הבקשה מניה ו...
המשך תשובה