סבי וסבתי נולדו בגליציה ב-1911. הם הוציאו דרכון פלסטיני בסביבות 1936-1937. האם אני זכאי לדרכון פולני? האם אני זכאי לדרכון אוסטרי?
.png)
שלום יובל,
בפנייתך חסרים פרטים מהותיים שבלעדיהם לא יהיה ניתן להשיב תשובה מושכלת לשאלתך.
אציע לך לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור עניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, היות וסבך הוא חוליה מקשרת בין אביו לבין הדורות הבאים הרי ששירות של סבך בצה"ל לפני המועד הקובע מנתק את רצף הזכאות לאשרור אזרחות פולנית בהורשה. תודה....
המשך תשובה