שלום וברכה סבתי נולדה בפולין ב 30/01/1935 ועלתה לארץ בערך בגיל שנה עם משפחתה אני מאמין שאני יכול למצוא את הדרכון הפולני המשפחתי שלהם שהגיעו לארץ איתו האם יש אפשרות לעשות אזרחות פולניתעל סמך זה? או שיש עוד דברים שצריכים לעמולעמוד בהם?
.png)
שלום מנחם,
במקרה שלך הסבתא עלתה כקטינה והייתה קטינה גם ביום 19.01.1951.
על כן אזרחותה נגזרת מאזרחות אביה ויידרשו פרטים נוספים שונים אודותיו, למשל התייחסות מצה"ל ביחס לשירותו בו לפני המועד הנקוב לעיל, אם עלה גם הוא ארצה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום הילי, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים כגון מתי והיכן בדיוק נולדו סבך וסבתך, מתי עלו ארצה ועוד ועוד ועל כן לא ניתן להשיב תשובה מושכלת על שאלתך כפי שנוסחה. את מוזמנת ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ ...
המשך תשובה