סבתי נולדה בורשה בשנת 1931 ועלתה לארץ ב-1933. ככל הנראה אין תעודת לידה. אני מודעת לככך שאבי צריך גם כן לבקש, אך האם אני זכאית בתור דור שלישי לדרכון?
לפי הפרטים שמסרת סבתך הגיעה לשנת 1951 כשהיא בגירה ומאוזרחת בישראל. במצב דברים זה היא אבדה, ככל הנראה, את אזרחותה הפולנית לאור חוק האזרחות שהיה בתוקף ביום עזיבתה את פולין, ובעקבותיה אף אביך ואת אינכם יכולים להתחיל בתהליך.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שלומית, השלב אותו תיארת הוא על פי רוב השלב הסופי. הייתי מציע לך להתעניין אצל מי שמטפל לך בעניין ביחס למשך הזמן שעוד יעבור בטרם תפורסם החלטה. תודה....
המשך תשובה