סבא רבא וסבתא רבא שלי תושבי ליטא קיבלו פספורט פולני כשעלו לארץ עם סבי כאשר היה בן 14 בשנת 1935 כי עלו דרך פולין. סבי לא קיבל פספורט עקב היותו "קטין" ולכן לא היה צורך בכך. סבי התנדב בהגנה ושירת בצה"ל. האם יש זכאות לסבי לאבי ולי לאזרחות/ פספורט פולני?
אם סבך שירת בצה"ל לפני 19.01.1951 טובים הסיכויים שהיה בכך כדי להביא לשלילת אזרחותו הפולנית ובכך לקטיעת הזכאות של הדורות הבאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, מתיאורך עולה שמאחר ועזבתם את לטביה אחרי 04.05.1990 הרי קרוב לודאי ששלטונות לטביה יתנו את ויתורכן על אזרחותכן הישראלית כתנאי לאשרור אזרחות לטבית שכן כעיקרון לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות עם ישר...
המשך תשובה