אבי ואימי נולדו וחיו במרכז קרקוב - עד המלחמה כמובן. אבי נולד ב1920 ואימי ב-1919. הם עלו לארץ ועברו דרך גרמניה ב-1946 אז נולדתי אני. אבי שירת בצה"ל לפני 1951 ואילו אימי לא. האם אני זכאי לאזרחות פולנית?
ראשית לא פירטת מה עלה בגורל הוריך בזמן המלחמה. האם עזבו את פולין או שרדו בה באופן כלשהו. שנית ויותר קריטי, שירותו של אביך בצה"ל כדבריך גרם לאובדן אזרחותו. מאחר ובשנים ההן האזרחות עברה דרך האב, אף אזרחותך שלך אבדה ואיננה.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מני, כעיקרון לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות עם ישראל לצאצאיו של מי שעזב את לטביה לפני 17.06.1940. ולכן בבואכם לאשרר אזרחות לטבית קרוב לוודאי שהלטבים ישתוקקו לדעת באילו צעדים נקטתם בכדי לוותר תחי...
המשך תשובה