נתבקשתי לאמת את הדרכון הישראלי שלי עם אפוסטיל. האם אני נדרשת לאמת קודם את העותק אצל נוטריון ואז לבצע האפוסטיל?
שלום תמי,
אכן הסדר הנכון הוא אימות נוטריוני של הדרכון ואז אפוסטיל על האימות. מטרת האפוסטיל במקרה הזה היא אישור הריבון הישראלי כי הנוטריון שאימת את הדרכון אכן מואמן כנוטריון בישראל.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית שלך ושל ילדיך, אך לא של מי שבאו עמם בקשרי נישואין. ענייני עלויות חורגים מן המותר בפורום ועל כן אמליץ לך לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של...
המשך תשובה