הסבא נרשם לצבא באוקטובר 50׳. בפועל לא שירת. האם אין תיקון לחוק הפולני/תהליכים לתיקון החוק?
אם זה המצב הרי לפי מצב העניינים המשפטי בפולין בעת הזאת טובים סיכויי בקשה לאשרור אזרחות פולנית כזאת להידחות.
כרגע החוק עומד בתוקפו ולא ברור אם/מתי יתוקן.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום צבי, מוטב לשכוח את המילה "אוטומטי" בכל הקשור לענייני אזרחות. אתה ולידיך הקטינים זכאים, כעולה מתיאורך, לאשרור אזרחותכם בעקבות אמך אולם כאן זה כמו בטוטו: אם לא תשלח את הטופס בוודאות לא תזכה. ולע...
המשך תשובה