אמא שלי ילידת פולין ניסתה לעלות לארץ ב-1945 אך גורשה לקפריסין, בסוף הגיעה לארץ לאחר קום המדינה. בשנות העבודה הראשונות עבדה כשוטרת תנועה. האם יש סיכוי שמגיעה לי אזרחות פולנית? תודה מראש
שלום רביב,
כדי להשיבך תשובה מושכלת אצטרך לדעת תחילה אימתי נולדה אמך ומתי בדיוק עלתה ארצה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מתיאורך עולה שביום 19.01.1951 סבתך הייתה בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית. לכן ומשום כך ספק אם תרצי בנסיבות אלה למצוא מסמכים אודותיה. תודה....
המשך תשובה