שלום רב עוה"ד כהנא! הוריי נולדו בלטביה (1946-47), גם אני ואחי נולדנו בלטביה (1979/1973), עלינו לארץ ב1980, השאלה האם אני ואחי יכולים להוציא דרכון אירופאי לנו ולילדינו ???
.png)
שלום מיכאל,
ראשית תיקון קל: הוריך לא נולדו בלטביה כי אם בברית המועצות.
מתיאורך עולה כי לך ולילדיך קמה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות לטבית בהורשה אולם במקרה שלך יהיה צורך ללכת לדור הסבים והסבות ולהראות מי מהם היה יליד לטביה ותושב לטביה ביום הסיפוח לברית המועצות ביום 17.06.1940.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך,ראשית חכמה לא כדאי להניח הנחות ביחס לשירות בצה"ל אלא לפנות למוקד פניות הציבור ולבקש אישור מסודר על אי שירות. תתפלאי כמה מפתיע אישור כזה יכול להיות לפעמים מבחינת תוכנו. לשאלתך, אזרחות הניתנת...
המשך תשובה