אבי נולד בבלז בשנת 1929, בתקופת המלחמה ברחו עם המשפחה מהמדינה ומאז לא שבו אליה, בשנת 1948 עלו לישראל. האם על סמך הנתונים יש לי עילה להגיש בקשה לאזרחות פולנית?
שלום,
בראשית הדברים תרצו לקבל את התייחסות צה"ל הכתובה לעניין אי שירותו של אביך לפני 19.01.1951.
רק לאחר קבלת האישור ניתן יהיה לדעת אם ניתן להתניע את התהליך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, היות וחובת ההוכחה לקיומה של האזרחות הפולנית של סבך מונחת כולה לפתחך נרצה לבחון האם המרשמים האזרחיים בהם מופיעים רישומים שלו ושל הוריו שרדו את המלחמה ושמורים בפולין. אמליץ לך לפנות אלי...
המשך תשובה