שלום, נאמר לי בעבר כי אי אפשר לקבל אזררחות פולנית מכיוון שסבי שירת בצבא (רק במילואים!) האם המצב עדיין כך ? האם אי אפשר להוציא אזרחות מצד הסבתא שגם נולדה בפולין ??
השאלה לא באיזה מסגרת צבאית שירת בסך אלא האם היה מוכר לצה"ל לפני 19.01.1951 או לא. אם לא עבר בצה"ל עד אותו מועד לא איבד את אזרחותו וניתן לעבור את התהליך, מה שככל הנראה אי אפשר לומר על הסבתא אם התאזרחה בארץ עד מועד זה בהיותה בגירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, ככל הידוע לי נכון להיום אוקראינה עדיין אינה מכירה בכפל אזרחות. הכי טוב יהיה לברר את עניינך מול המחלקה הקונסולרית בשגרירות אוקראינה. שבוע טוב....
המשך תשובה