שלום, אני יליד ריגה וכל משפחה ילידי לטביה. לאחרונה שמעתי מקרובי, שהפרלמנט הלטבי הולכים לאפשר אזרחות כפולה לאלה שנולדו בתקופת השלטון הסובייטי , האם גם לך ידוע על זה???? בתודה
שלום רב,
נכון לעכשיו לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות. אף לאוזני גונבה שמועה כזו אולם באופן רשמי טרם הוחלט על כך.
ברגע שיחול שינוי אשמח לעדכן אותך ואת שאר המתעניינים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מירי, אם אמך הייתה בגירה ביום 19.01.1951 (ומתיאורך עולה כי כך היה), כי אז היא איבדה באותו מועד את אזרחותה הפולנית וצר לי על כי בנסיבות אלה לא תוכלי לאשרר אזרחות פולנית בהורשה מאמך. תודה....
המשך תשובה