שלום, סבי נולד ב-1925 באסטוניה. ב-1939 או 1940 ברח משם ועלה לישראל. האם ניתן על סמך זאת להוציא לי אזרחות אסטונית? ואם כן, איזה מסמכים צריך? תודה רבה
.png)
שלום דביר,
בפנייתך חסרים פרטים מהותיים בנוגע ליכולת ההוכחה שלך את מה שאתה טוען.
אציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך האסטוני.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית בכפוף ליכולת ההוכחה. אם תרצי לדלג על בקשת אביך תצטרכי להציג מסמכים אודותיו אשר בהם היה כדי להביא לאשרור אזרחותו לו ביקש זאת. תודה....
המשך תשובה