שלום, סבתא שלי נולדה בלודז' ב 1916. בערך בשנת 1936 הגיעה עם בעלה לישראל. אחרי כשנתיים התגרשה וחזרה למשפחתה בפולין. ב-1939 ברחה לרוסיה ואחרי המלחמה הקימה משפחה חדשה ברוסיה. ב-1991 עלתה לארץ עם ילדים ונכדים. נפטרה ב2005. האם יש לאבא שלי זכאות לקבל אזרחות פולנית? תודה
מתאורך עולה כי סבתך לא שבה לפולין אחרי המלחמה אלא נותרה בברית המועצות ולפיכך, ומאחר שהתאזרחה שם, אבדה את אזרחותה הפולנית, ולא תוכל להורישה לדורות הבאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אירנה, קודם כל כנראה שסבך נולד בוילנה (ולא בוינה כפי שכתבת בטעות). שנית יש לברר לאן בדיוק עזב ומתי היה הדבר בדיוק (שנת 1920 היתה השנה בה זכתה פולין בעצמאותה ולכן שווה לדייק). תודה...
המשך תשובה