שלום, שני ההורים שלי עלו מרוסיה, אני נולדתי בארץ, אבי חזר לרוסיה. רציתי לדעת אם אני זכאי לאזרחות/דרכון רוסי?
שלום אהרון,
פורום זה עוסק באזרחויות האיחוד האירופי, שעל חברותיו רוסיה אינה נמנית בעת הזאת.
משום כך אין זו המסגרת המתאימה לבירור עניינך ועמך הסליחה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, לא הבנתי מתיאורך האם סבך שהיה אחרון לילידי פולין עדיין עמנו. אם כן הרי בקשתו תוגש בוורוצלב. אם אינו עמנו כי אז הבקשות כולן תוגשנה לוורשה. מקווה שעזרתי להבהיר את העניין....
המשך תשובה