סבא וסבתא רבא שלי עלו מפולין בשנת 1935 חיו בלודז וקרקוב האם אני זכאי לקבל? יש תעודת לידה ודרכון שלהם
.png)
שלום לעלום השם,
סבתך מחוץ לעניין אם ביום 19.01.1951 היתה בגירה ואזרחית ישראל.
בעניין סבך תידרש ראשית חוכמה לבדוק אם שירת בצה"ל לפני מועד זה.
תודה ושבוע טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, הורייך לא יכלו לוותר על דרכונם הלטבי, אם עלו ארצה בשנת 1974, מאחר ולטביה הייתה באותה עת חלק מברית המועצות ולא הנפיקה דרכונים משל עצמה. הם בודאי נאלצו לותר על אזרחותם הסובייטית אולם אין בכך ו...
המשך תשובה