סבא וסבתא רבא שלי עלו מפולין בשנת 1935 חיו בלודז וקרקוב האם אני זכאי לקבל? יש תעודת לידה ודרכון שלהם
.png)
שלום לעלום השם,
סבתך מחוץ לעניין אם ביום 19.01.1951 היתה בגירה ואזרחית ישראל.
בעניין סבך תידרש ראשית חוכמה לבדוק אם שירת בצה"ל לפני מועד זה.
תודה ושבוע טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מתן, אם סבתך נולדה בקרקוב בשנת 1922 ועלתה ארצה אחרי המלחמה כי אז לכל הדעות במועד הקובע 19.01.1951 היא הייתה בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה, בהיותה אשה, היא איבדה את אזרחותה הפולנית באותו מועד,...
המשך תשובה