סבי נולד בפולין בעיר קוזמינק בשנת 1925 ועלה לארץ בשנת 1948 יש תעודות שהוא שמר לאחר ששרד במלחמה. רציתי לדעת האם אני כנכדה זכאית לאזרחות פולנית. תודה רבה !
שלום סיון,
אם יוכח כי סבך לא היה מוכר לצה"ל לפני 19.01.1951 כי אז את עומדת במבחן הזכאות ותוכלי להתחיל בתהליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, בגדי להשיב תשובה מושכלת על שאלותיך תצטרך ראשית לספר לי מי נולד בפולין, מתי והיכן ומתי עלה ארצה. לאחר זאת ניתן יהיה לברר את עניינך לעומקו. תודה....
המשך תשובה