אימי נולדה בשנת 1931 בשדלץ פולין, בשנת 1939 היא ברחה עם משפחתה לבריסק ומשם הועברה למחנה עבודה בסיביר. לאחר המלחמה הם שבו ללודז' שבפולין ומשם עלו לישראל דרל גרמניה ומלטה. האם היא וצאצאיה שנולדו בישראל זכאים לדרכון פולני?
אמך אידה הגיעה לשנת 1951 כשהיא בגירה בת 20 ומאוזרחת בישראל.
לפיכך היא אבדה את אזרחותה הפולנית ואין באפשרותה להעבירה לילדיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לא הצלחתי להבין מדבריך האם האזרחות הפולנית של סבתך אושררה או שסבתך נולדה בפולין ומתוקף כך הייתה בעת ההיא אזרחית. הואל נא להבהיר את העניין למען אוכל להשיב תשובה מושכלת לשאלתך. תודה....
המשך תשובה