סבתא שלי נולדה בפולין בשנת 1938, בעקבות פלישת גרמניה לפולין במלחמת העולם ה2 ברחו כל משפחתה לברת המועצות ומשם לארגנטינה. (השאריו שם את כל רכושם). עלינו ארצה בשנת 1995. האם אני, אחיותיי או אימי זכאים לאזרחות פולנית?
דניאל שלום,
יש לברר תחילה מתי הגרו מבריה"מ לארגמטינה והאם התאזרחו באחת מהן ומתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, בראשית יהיה צורך לאשרר את אזרחותך שלך אם זו טרם אושררה. יכול ותרצה לפנות אלי בייעוץ אישי לשם כך. תודה....
המשך תשובה