סביו וסבתו ז"ל של בעלי ילידיי פולין. סבתא עלתה בשנת 48' לאחר שמלאו לה 18, נאמר לי שאיננה זכאית לאזרחות-האם זה נכון? לגבי הסבא-צה"ל מבקש ממני רשימת מסמכים נאמן למקור שעליי להגיש פיזית בקריה - אתה מכיר את הנוהל הזה? נראה לי הזוי...תודה.
.png)
שלום לך,
שוחחנו בטלפון והסברתי לך את העניין.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עמוס, ראשית חכמה תרצה לפנות למחלקה הקונסולרית בשגרירות שווייץ ולשאול אותם האם לדעתם קמה לך ולילדיך זכאות לאשרור אזרחות שוויצרית בנסיבות עניינך. אם התשובה שתקבל שם תהיה חיובית הם ימסרו לך גם א...
המשך תשובה