שלום, לאחרונה במהלך עבודת שורשים, גיליתי שיש לי שורשים(לידה ומחייה) בריגה במהלך המאה ה 19 שעזבו לסנקט פטרסבורג ברוסיה הצארית. האם יש לי 'קייס' לאזרחות לטבית?
.png)
שלום לאוניד,
אם האנשים המדוברים לא היו אזרחי לטביה ותושביה ביום 17.06.1940 כי אז לצערי לא קמה לך זכאות לאשרור אזרחות לטבית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דביר, ראשית מזל טוב להולדת הבת. שנית התהליך יהיה תלת שלבי: בתחילה יהיה צורך לאשרר את אזרחות בתך, בהמשך יצטרכו לשעתק את רישום לידתה בישראל לתעודה פולנית ולבסוף ניתן יהיה לבקש מספר PESEL ודרכון...
המשך תשובה