סבתא שלי ילידת פולין, היא גרה בעיירה ששמה וולודבה. היא עלתה לארץ בשנת 1930. יש ברשותי דרכון פולני שלה, האם אהיה זכאית לקבל דרכון פולני כאשר סבתי ואבי כבר אינם בין החיים ? ואם כן, מה התהליך שעלי לעשות ?
יש לברר האם סבתך התאזרחה בארץ כבגירה שאם כן איבדה את אזרחותה הפולנית.
לעניין היותם של הדורות הקודמים לך שלא בין החיים אין משמעות מבחינת אשרור אזרחותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאיה, ראשית חכמה, ובלי קשר לשום דבר אחר, עלייך לבצע שינוי שם בפולין למען ניתן יהיה להנפיק לך עצמך דרכון ששמך בו זהה לשמך בדרכון הישראלי אחרת דרכונך הפולני חסר ערך. דרכונך הפולני אינו רלוונטי ...
המשך תשובה