שלום. אבי נולד בורשה בשנת 1911 ולצערי כנראה הספרים נשרפו בזמן המלחמה . בעירית ורשה טוענים שאין להם רישום שאבי נולד שם . יש לי ביד תעודת KARTA REJESTRACYJNA ששם רשום תאריך הלידה המדויק , מקום הלידה , שמות הורין והכול בפולנית . האם מסמך זה מספיק להוכיח שנולד בורשה ? האם בעזרת מסמך זה ניתן לדרוש תעודת לידה מהעירייה בורשה ? תודה
אשיבך בהקדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איתן, אם הסבתא נולדה בוילנה בשנת 1923 הרי הייתה אזרחית פולין ולא ליטא. אם התאזרחה בבריה"מ לאחר המלחמה ולפני 19.01.1951 הרי איבדה את אזרחותה הפולנית במעשה זה. צר לי....
המשך תשובה