סבי וסבתי נולדו בפולין, עלו לארץ ב1950/1 ומעולם לא התגייסו לצה"ל. שניהם כבר לא בחיים (סבי נפטר לפני כ50 שנים וסבתי לפני כ17 שנים). אני לא מכיר את התהליך ו/או במה הוא כרוך וממש אשמח לקבל פרטים בעניין מכיוון שאני מעוניין להוציא אזרחות פולנית. תודה.
רועי שלום,
חבל להכביר מילים על התהליך במסגרת הפורום אשר נועד לברור כללי של נקודות כאלה ואחרות. אתה מוזמן ליצור עמי קשר דרך הלשונית "יעוץ אישי" ונשוחח על עניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עומר, יכול וקיים בפולין רישום נישואים מאוחר של הורי אביך, לאחר ששבו לפולין בדרכם לגרמניה אחרי המלחמה במסגרת הריפטריאציה. נסה לברר עניין זה. תודה....
המשך תשובה