שלום, אבי יליד ורשה 1936, בזמנו כשהם עלו לארץ בשנת 1949 נשרפו להם בבית כל המסמכים הרלוונטים לפולין. האם ניתן לשחזר ולהתחיל תהליך לקבלת אזרחות עבורי ועבור ילדיי?
אריק שלום,
יש צורך לברר, ראשית חכמה, אם המרשמים הרלוונטיים לעניינך נותרו תמים ומושלמים.
לשם כך יש לבצע בדיקת היתכנות.
הייתי מציע שתיצור עמי קשר באמצעות הלשונית "יעוץ אישי" ואדריכך.
רון כהנא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, מתיאורך עולה שמאחר ועזבתם את לטביה אחרי 04.05.1990 הרי קרוב לודאי ששלטונות לטביה יתנו את ויתורכן על אזרחותכן הישראלית כתנאי לאשרור אזרחות לטבית שכן כעיקרון לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות עם ישר...
המשך תשובה