שלום, אבי יליד ורשה 1936, בזמנו כשהם עלו לארץ בשנת 1949 נשרפו להם בבית כל המסמכים הרלוונטים לפולין. האם ניתן לשחזר ולהתחיל תהליך לקבלת אזרחות עבורי ועבור ילדיי?
אריק שלום,
יש צורך לברר, ראשית חכמה, אם המרשמים הרלוונטיים לעניינך נותרו תמים ומושלמים.
לשם כך יש לבצע בדיקת היתכנות.
הייתי מציע שתיצור עמי קשר באמצעות הלשונית "יעוץ אישי" ואדריכך.
רון כהנא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לאוניד, אם האנשים המדוברים לא היו אזרחי לטביה ותושביה ביום 17.06.1940 כי אז לצערי לא קמה לך זכאות לאשרור אזרחות לטבית. תודה....
המשך תשובה