היי, רציתי לשאול לגבי זכאותי לאזרחות פולנית. סבי נולד בשנת 1914, שירת כלוחם בשורות הצבא הפולני ועלה לארץ בשנת- 1947. אשמח לדעת מה ההליך והאם אפשרי בכלל? תודה.
.png)
שלום אלי,
ראשית חכמה צריך לברר אם סבך שירת בצה"ל לפני יום 19.01.1951. מזה צריך להתחיל.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאיה, ראשית חכמה, ובלי קשר לשום דבר אחר, עלייך לבצע שינוי שם בפולין למען ניתן יהיה להנפיק לך עצמך דרכון ששמך בו זהה לשמך בדרכון הישראלי אחרת דרכונך הפולני חסר ערך. דרכונך הפולני אינו רלוונטי ...
המשך תשובה