שלום, סבתי ז"ל נולדה בשנת 1925 בלודז' ועזבה את פולין ב1945. סבי ז"ל נולד ב-1919 בוורשה וברח מפולין בזמן המלחמה (לא ידועה השנה). אף אחד מהם לא שירת בצה"ל, ונכון לעכשיו לא קיימות ברשותינו תעודות. מהם הסיכויים להוציא דרכון לבנים ולנכדים והאם כדאי להתחיל בתהליך? תודה.
שלום רב,
בנסיבות המתוארות קמה ועומדת לכם הזכאות לאשרור אזרחותכם, בכפוף ליכולת המצאת המסמכים הדרושים.
לשאלתך השניה - כדאי להתחיל בתהליך ואף רצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, לאזרחי לטביה מותר לשאת גם דרכון של פורטוגל. ביחס לעניין כפל אזרחות עם ישראל העניין יותר מורכב ולכן אשמח לדעת יותר פרטים על מנת להשיבך תשובה מושכלת. תודה....
המשך תשובה