סבי וסבתי הגרו לצכסלובקיה מפולין. אבי נולד בצכסלובקיה. מסתבר שהם נשארו עם האזרחות הפולנית שלהם שם. אבי עלה לארץ עם אימי , ילידת צכסלובקיה בשנת 1949.אבי לא גוייס בארץ לצבא סדיר. שירת במילואים. האם אני, הילדים והנכדים שלי יכולים להוציא דרכם פולני?
.png)
שלום לך,
בפנייתך חסרים פרטים שבלעדיהם לא ניתן יהיה להשיבך תשובה מושכלת.
אציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יונה, נצטרך לדעת, בשביל להשיב לך תשובה מושכלת, מתי בדיוק והיכן נולד אביך ומתי עלה ארצה. תודה....
המשך תשובה