שלום, אבי ואימי נולדו בלטביה כך גם אני. עלינו לארץ בשנת 91 האם אוכל לקבל דרכון לטבי?
.png)
שלום מאיה,
אם עזבתם את לטביה לאחר מאי 1990 הרי לא תוכלי להחזיק באזרחות לטבית וישראלית יחד ותיאלצי להמתין עד אשר לטביה תכיר בכפל אזרחות עם ישראל.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, רישום הנישואין של הסבא והסבתא הכרחי כדי להראות שהדור הבא היה תוצאה של נישואין ביניהם כדרישת חוק האזרחות הפולני. ניתן לבצע פעולות שונות בכדי לעמוד בדרישות החוק. למידע נוסף אציע לך ליצור עמי...
המשך תשובה