שלום, סבי וסבתי מצד אמי נולדו בביאלסטוק בסביבות 1918 ועלו לישראל בשנות השלושים. אמי נולדה בארץ והיא עודנה בחיים. האם יש לי ולאחותי אפשרות לקבלת אזרחות פולנית? תודה
.png)
שלום יוני,
לא ניתן להשיב על שאלתך כפי שנשאלה מאחר וחסרים בפנייתך פרטים מהותיים. אציע לך ליצור עמי קשר ביעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לימור, לי לא ידוע על כך שאשרור אזרחות ליטאית פגע או עיכב את הזכאי לכך מלאשרר את אזרחותו האמריקאית בהורשה וככל הידוע לי הדברים אינם קשורים זה לזה כלל. תודה....
המשך תשובה