בעבר הצלחתי לקבוע תורים בשגרירות בימי שלישי בבוקר ללא כל קושי. כיום זה ממש בלתי אפשרי לקבוע תור, אם בגלל ביקושים ובין אם בגלל בוטים ששודדים את התורים. האם ניתן יהיה לשלוח את הקישור להרשמה לרשימת ההמתנה ? אנו מבקשים לחדש דרכונים (אך לא בדחיפות, יכולים להמתין קצת ). תודה רבה !!
.png)
שלום רב,
אינני מכיר את הקישור המתואר ומטעם זה אין בידי לסייע לך.
עמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, לא הבנתי מתיאורך האם סבך שהיה אחרון לילידי פולין עדיין עמנו. אם כן הרי בקשתו תוגש בוורוצלב. אם אינו עמנו כי אז הבקשות כולן תוגשנה לוורשה. מקווה שעזרתי להבהיר את העניין....
המשך תשובה