שלום, סבי יליד הונגריה (1932) וסבתי ילידת אוסטריה (1930). אבי (בנם) יליד ישראל (1952). למיטב הבנתי רק דרך סבי, אבי זכאי לאזרחות הונגרית, האם זה נכון? אם כן, האם גם אני זכאית לאזרחות הונגרית? תודה!
שלום,
הפורום הזה, כשמו, עוסק בענייני אזרחות פולנית, ומכאן שאיננו עוסק בסוגייה שהעלית.
עמך הסליחה וחג שמח.
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רוקסנה, בהנחה שסבך ויתרה על אזרחותה הפולנית בתמורה להתרת עזיבתה את פולין נקבע בזמנו בבית המשפט העליון של פולין שויתור כזה בטל ומבוטל ואינו תקף ולכן ומשום כך, בהנחה שהפרטים נכונים, הרי ניתן להג...
המשך תשובה