שלום רב ! אבקש לברר האם יש לי אפשרות להוציא אזרחות פולנית. להלן הנתונים: 1. סבי (אבי אימי) נולד ברוז'ינוי (אשר בין מלחמות העולם הייתה בשטח פולין) בשנת 1904. לאחר מכן המשפחה עברה לביאליסטוק, ומשם עלה לארץ בשנת 1924. 2. סבתי (אם אימי), נולדה בביאליסטוק בשנת 1909, ועלתה לארץ בשנת 1930. 3. אבי נולד בברסלאו (וורוצלב) בשנת 1926, ועלה לארץ בשנת 1933. האם באמצעות אחד מהשלשה ניתן להוציא אזרחות פולנית ? תודה רבה עופר
שלום עופר,
בפנייתך חסרים פרטים מסוימים ולגבי אחרים ישנה אי בהירות. אלה מונעים ממני להשיבך תשובה מושכלת.
אשמח אם תיצור עמי קשר בלשונית "יעוץ אישי" לשם בירור מעמיק יותר של עניינך.
תודה,
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלכסנדר, מאחר ואתה אזרח ליטאי ניתן, כמובן לאשרר את אזרחותך הלטבית, אולם עניין הכדאיות תלוי בך עצמך. מהיבטים אחרים אין לריבוי האזרחויות במקרה שלך משמעות מיוחדת. תודה....
המשך תשובה