שלום רב אני ילידת ברית המועצות לשעבר. נולדתי בשנת 1967 ועליתי ללורץ עם משפחתי בשנת 1976. סבתי נפטרה ונקברה ברוסיה. כרגע אין לי משפחה ברוסיה. ברצוני לדעת האם אני וילדי זכאים לקבל אזרחות רוסית תודה מראש
שלום,
הפורום הזה, כשמו, עוסק בענייני אזרחות פולנית, ומכאן שאיננו עוסק בסוגייה שהעלית.
עמך הסליחה ומועדים לשמחה.
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום פלור, פורום זה עוסק באזרחויות באיחוד האירופי ולא בענייני ארגנטינה. אודה שאיני יודע את התשובה לשאלתך. תרצי להתעניין אצל המחלקה הקונסולרית בשגרירות ארגנטינה בסוגיה שהעלית. גמר חתימה טובה....
המשך תשובה