שלום רב אני ילידת ברית המועצות לשעבר. נולדתי בשנת 1967 ועליתי ללורץ עם משפחתי בשנת 1976. סבתי נפטרה ונקברה ברוסיה. כרגע אין לי משפחה ברוסיה. ברצוני לדעת האם אני וילדי זכאים לקבל אזרחות רוסית תודה מראש
שלום,
הפורום הזה, כשמו, עוסק בענייני אזרחות פולנית, ומכאן שאיננו עוסק בסוגייה שהעלית.
עמך הסליחה ומועדים לשמחה.
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוסי, עניין האישור המנוסח כפי שתיארת עדין להיות נדון בבית המשפט האדמיניסטרטיבי בוורשה בסוף השבוע הזה. לכן נרצה להמתין עד אשר תוכרע הסוגיה העקרונית שם בטרם ניתן יהיה להשיב לך תשובה מושכלת. ...
המשך תשובה