שלום, סבא שלי נולד בדאוגבפילס בפברואר 1914, האם אני יכולה להוציא אזרחות לטבית? ואם כן אילו מסמכים עליי להשיג?
שלום,
הפורום הזה, כשמו, עוסק בענייני אזרחות פולנית, ומכאן שאיננו עוסק בסוגייה שהעלית.
עמך הסליחה ומועדים לשמחה.
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דלית, ראשית יהיה צורך לברר מי מאבותיו של בעלך היה אזרח ליטאי במאי 1940. אם יימצא כזה הרי שקמה לבעלך ולילדיכם (אך לא לך עצמך), זכאות לאשרור אזרחות ליטאית, ולהנפקת דרכון ליטאי בהמשך. תודה....
המשך תשובה