שלום רב, בספטמבר 1992 עליתי ארצה עם משפחתי מדגיסטן שברוסיה. אני הייתי בת שישה חודשים. שאלתי היא האם אני יכולה לקבל אזרחות מרוסיה או אם הוריי זכאים לאזרחות? אשמח אם תסייע לי.
אבקש להדגיש כי פורום זה איננו עוסק בענייני אזרחות רוסית.
לפיכך פניות בנושא זה בפורום הזה לא ייענו ועמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סטניסלב, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים כמו היכן בדיוק ומתי נולדו הוריך ועוד ועוד, ועל כן לא ניתן להשיב על שאלתך כפי שנשאלה. אתה מוזמן להעביר לי פרטים נוספים, עדיף בלשונית הייעוץ האישי. תוד...
המשך תשובה