שלום, קיבלתי לאחרונה דרכון פולני ואני מעוניין להוציא דרכון פולני לילדיי שכולם מתחת לגיל 18. האם לאחר שאוציא להם דרכון, יכולים הרשויות בפןלין לדרוש מהם להגיע לשרת בצבא הפולני? האם עדיף להמתין עד שיגיעו לגיל 21? תודה.
התשובה לשתי השאלות שלילית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אדי, היות ואמך וסבתך עזבו את לטביה אחרי שזו זכתה בעצמאותה המחודשת במאי 1990 לא תוכל אמך לאשרר היום את אזרחותה הלטבית בהיותה אזרחית ישראלית. עצתי לך היא להמתין עד אשר ישראל תוכנס לרשימת המדינו...
המשך תשובה