שלום רב, סבתי ילידת פולין 17/7/1924 ( סבי אינו בן החיים-יליד בלורוס) אבי(בנה של סבתי) הינו יליד הארץ אני מעוניינת בהוצאת דרכון פולני עבור אבי ,עבורי ועבור ילדיי? האם אפשרי תודה הדר
שלום הדר,
אם רק סבתך נולדה בפולין כי אז בהנחה שביום 19.01.1951 היתה אזרחית ישראל, איבדה את אזרחותה הפולנית ועל כן לא יוכלו הדורות הבאים להתחיל בתהליך.
שווה לברר, עם זאת, היכן בבלרוס נולד הסבא שכן חלקים מבלרוס היו פולין בזמנים ההם.
תודה.
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מרק, במקרה שלך תרצה להמתין עד אשר תיחתם בקרוב האמנה הדו צדדית בין לטביה וישראל בדבר הכרה הדדית בכפל אזרחות ואז לא תהיה עוד בעיה והלטבים לא יעמדו עוד על ויתור כל אזרחותך הישראלית כתנאי לאשרור ה...
המשך תשובה