סבתי עלתה לארץ מפולין ב-47 היא הייתה ילדה קטנה שנמצאה בשטחי פולין בתום המלחמה ואין יודעים דבר על הוריה, היא נמצאה בשטחי פולין בתום המלחמה האם העניין של ה"ספק" בהעדר מסמכים עשוי להוות איזשהי עילה לבקשת אזרחות (זכאית עד שהוכח אחרת?) ? בכבוד רב דור
שלום דור,
את הזכאות יש להוכיח. קיומו של ספק פועל לרעת הפונה.
יחד עם זאת העדר המסמכים וחוסר הידיעה שהם כרגע נחלתכם אינה מרתיעה אותי, כמי שעיסוקו בכך, מלהציע לכם לפעול על סמך המידע המועט שקיים ולהשתמש בו כקצה חוט.
אשר על כן הייתי מציע כי תפנה אלי בלשונית "יעוץ אישי" על מנת לראות אם ומה ניתן לעשות.
תודה,
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, יידרשו מסמכים נוספים על מנת להוכיח אזרחות בהורשה. את מוזמנת ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ האישי לשם בירור מקיף ומעמיק של עניינו הפולני של בעלך. תודה....
המשך תשובה