סבתי ז"ל נולדה בורשה ב-1926, ועלתה ארצה ב-1946. סבי נולד בטרנסילבניה (אינו פולני). האם נוכל להשיג כך אזרחות פולנית? תודה רבה
שלום,
מתיאורך עולה כי סבתך הייתה ביום 19.01.1951 בגירה ומאוזרחת בישראל. בנסיבות אלה איבדה את אזרחותה.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלין, מתיאורך עולה כי סבך התאזרח בברית המועצות לאחר המלחמה. היות ולא שב לפולין אחרי המלחמה הרי בנסיבות אלה איבד, ככל הנראה, את אזרחותו הפולנית. לכן לא קמה לך זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולני...
המשך תשובה