אני בוחן את הזכאות שלי לדרכון גרמני בעקבות התיקונים האחרונים בחוק. סבי נולד בגרמניה ועזב אותה בשנות ה-30, ואני תוהה אם העובדה שאיבד את אזרחותו מקנה לי זכאות אוטומטית ללא צורך במבחני שפה. בנוסף, במידה ואקבל את הדרכון, האם כדאי לי לרכוש דירה להשקעה בגרמניה (למשל בברלין או בלייפציג) כיום?
.jpg)
שלום רב, יש לפנות לשגרירות עם מלוא המסמכים הרלוונטיים. לחלופין ניתן לפנות לעו"ד המתמחים בתחום. אשמח לסייע....
המשך תשובה